»Tragična zgodba naslika protagonistko Manon Lescaut, kako se iz prečudovitega metulja razvije v gosenico. Priča smo preobratu tradicionalne metamorfoze: iz zapeljive, čedne in zelo naravne mlade ženske se Manon preobrazi v zlomljeno nesrečnico.«
»Danes so razmere take, da je Verdijev Trubadur zanimiv sam po sebi, ker se nam lahko zgodi vojna, lahko se zgodi marsikaj, česar pred 20 leti nismo pričakovali. Jasno je, da je ista vloga po toliko letih na svetlo dana z drugimi parametri.«
»Pripravili smo sklop miniatur, ki jih je zdaj 11, iz različnih slogov in področij, od petja, plesa do instrumentalnih skladb. Izbor je bil v glavnem prepuščen samim izvajalcem in umetniško sta ga uredila umetniški vodiji Marko Hribernik in Peter Đorčevski.«
»Največja težava za umetniško hišo, ki upravičuje svoj obstoj s tem, da deluje navzven, da predstavlja svojo dejavnost občinstvu, je, da se ji ta možnost predstavljanja odvzame.«
»V kolektivu, ki ima redno zaposlenih 300 ljudi in še več deset honorarnih sodelavcev, je težko doseči popolno enotnost, vedno se najdejo posamezniki, ki imajo drugačno videnje in vizijo o delovanju hiše. To spoštujem. Uniformiranih umetniških kreacij tudi sam nimam ravno rad.«
»Po izobrazbi sem dramaturg in sem dolgo časa deloval kot praktični dramaturg, kot producent in v mladosti kot tehnični vodja zasebne skupine. Moj način dela je malce drugačen, predvsem zaupam svojima pomočnikoma, ker sta strokovnjaka za področje vodenja opere in baleta.«
»Dela pa se velika nevarnost širjenja covida in hkrati velika ekonomska škoda ne samo Festivalu Ljubljana, ampak tudi vsem drugim kulturnim institucijam ter tudi zasebnim zavodom in prirediteljem koncertov.«